Ln-Dm 10:00 - 22:00
Termeni de plata și returnare

Condiții de plată

1. Utilizatorul achită Comanda și serviciile de livrare prin una din următoarele metode:
1.1. Direct, la primirea Comenzii de la curierul serviciului de livrare Pizza9 în numerar sau prin card;
1.2. Achitarea on-line pe Site-ul Pizza9, cu card bancar VISA/MasterCard, prin sistemul de plăți  «VictoriaBank».
Posibilitatea achitării on-line cu card bancar este disponibilă numai pentru Utilizatorii înregistrați în zona autorizată a site-ului.

După înregistrarea comenzii, selectînd achitarea on-line, Utilizatorul va trece pe pagina plăților protejată «VictoriaBank», unde el va trebui să întroducă datele cardului său bancar.
«VictoriaBank» protejează și prelucrează datele cardului bancar al Utilizatorului după standardul PCI DSS. Transmiterea informației în portalul plăților se efectuează cu utilizarea tehnologiei de criptare SSL. Transmiterea ulterioară a datelor se efectuează prin rețele bancare închise, care au cel mai inalt nivel de fiabilitate. «VictoriaBank» nu transmite datele cardului Utilizatorului către Pizza9 sau altor părților terțe. Pentru autentificare adăugătoare a deținătorului cardului se folosește protocolul 3D Secure. În cazul în care Banca Utilizatorului suportă tehnologia dată, Utilizatorul va fi trimis pe serverul băncii pentru idenficare adăugătoare. Informații despre regule și metode identeficării adăugătoare Utilizatorul poate afla în Banca emitentă a cardului.
La finisarea procedurii de achitare on-line, Utilizatorul automat primește cecul electronic pe e-mail, specificat de către Utilizator la înregistrare.
«VictoriaBank» garantează securitatea prelucrării a Plăților On-line. Toate operațiunile cu carduri de plată sunt executate în conformitate cu cerințele VI-SA International, MasterCard și altor sisteme de plată. La transmiterea informației sunt utilizate tehnologii speciale de securitate a plăților on-line cu carduri, prelucrarea datelor se face pe serverul high-tech sigur al companiei de procesare.

2. Pizza9 are dreptul să refuze Utilizatorului la înregistrarea Comenzii sub forma de plată " în numerar curierului" în cazul în care Comenzile Utilizatorului înregistrate anterior nu au fost livrate din vina Utilizatorului. Spre exemplu, Utilizatorul nu a deschis ușa sau nu a răspuns la telefon la momentul livrării Comenzii, sau Utilizatorul a specificat adresa livrării greșită sau inexistentă etc.

 

Condiții de returnare a mijloacelor bănești

1. Mijloacele bănești pot fi returnate Utilizatorului în modul în care a fost efectuată achitarea pentru Comanda.
2. Restituirea Utilizatorului mijloacelor bănesti se efectuiaza momentan integral sau parțial, în cazul în care partenerul Pizza9 nu poate să realizeze complet sau parțial Comanda.
3. Mijloacele bănești pentru Comanda și livrarea acestei nu se returnează în cazul în care Comanda nu a fost livrată nu din vina Pizza9 (Utilizatorul nu a deschis ușa, nu a răspuns la apelul curierului la livrarea Comenzii, sau Utilizatorul a specificat adresă incorectă sau inexistentă etc.). Mijloacele bănești nu se returnează în cazul în care Utilizatorul nu a verificat completitudinea și integritatea Comenzii la momentul primirii etc.
4. În cazul refuzului Utilizatorului de la Comanda sau în cazul încălcării condițiilor Partenerilor Pizza9 de realizare a produselor și/sau serviciilor, inclusiv dar fără a se limita: în cazul refuzului unilateral de realizarea produselor și/sau serviciilor, încălcarea condițiilor de livrare sau necorespunderea calității produselor și/sau serviciilor, inclusiv provocând efecte dăunătoare asupra sănătății etc., Utilizatorul este obligat în timp de 24 de ore din momentul livrării Comenzii să informeze Pizza9 prin e-mail info@Pizza9.md despre refuzul său de la Comanda în forma scisă.
În scrisoare trebue să fie menționate următoarele: motivul returnării mijloacelor bănești, numărul Comenzii, actele ce dovedesc achitarea Comenzii, rechizitele bancare și datele buletinului: Numele și Prenumele în limba de stat și IDNP, adresa poștală  (neaparat cu index).
Partea, care cere returnarea mijloaceor bănești este obligată să reprezinte dovezi (certificate, fotografii și altele).
5. Returnarea mijloacelor bănești, se efectuează de cătrePizza9în termen de 1-5 zile lucrătoare din momentul primirii cererii de la Utilizator. Returnarea mijloacelor bănești va fi efectuată numai după ce va fi dovedit faptul încălcării. Pizza9 nu poartă răspundere pentru reținerile băncii la returnarea mijloacelor bănești.
6. Utilizatirul trebuie să ia în considerare faptul că la efectuarea transferului bancar, băncile pot percepe comision în calitate de plată a serviciilor de transfer a mijloacelor bănești.  Pizza9 returnează doar mijloace bănești, achitate pentru produse și serviciile de livrare.

Autorizare prin rețete sociale

Noi in Telegram

Acum puteti obține
consultatie oriunde va aflati.

Viber

Suntem in Viber

Acum puteti obține
consultatie oriunde va aflati.
WhatsApp

Noi in Whatsapp

Acum puteti obține
consultatie oriunde va aflati.